Hör min bön, Gud!

Hör min bön när jag ber just nu
Gud jag vet inte hur jag ska tro
Hjälp mig att nå kontakt med Dig
Lyssna och se till min situation just nu


Jag vill ha ett öppet sinne för att ta emot Ditt svar
Låt det bli en tydlig lösning på mitt problem


Befria mig från det som plågar mitt samvete
Hjälp mig att förlåta mig själv för misstag jag gjort
Befria mig Herre från grämelsen och bitterheten
Ge mig ett inre ljus så att jag kan se nya möjligheter
Bekräfta Din närvaro med ett tecken på Din omsorg


Hör min bön när jag ber just nu


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag läste de här raderna redan igår... och så skulle jag försöka komma ihåg dem igår kväll, men det enda jag sa, och kom ihåg var: "å du vet Gud... "hör min bön" som jag läste på DP".



Tack för den bönen...



Varm kram..

2009-10-03 @ 20:39:59
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det som är så bra är ju att Han visste precis vad du menade:



"Innan ett ord är på min tunga, vet du, HERRE, allt om det.



Psaltaren 139:4"

2009-10-04 @ 09:50:41
URL: http://dailyprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0