Det gömda livet

Vi behöver lära oss djupet och det bestående värdet av det gömda livet. När jag tänker på gömda liv, tänker jag på mödrar till små barn. Jag tänker på medlidsamma män och kvinnor som tar hand om sina gamla föräldrar. Jag tänker på duktiga och kvalificerade människor, som för tillfället tycks vara fullständigt onyttiga. Jag tänker på studenter i klassrummet, som förbereder, förbereder och förbereder. Det är det gömda livet, där bestående lärdomar lärs in.


Gud är inte orättvis och glömmer inte vad ni har gjort och vilken kärlek ni har visat i hans namn.


Hebréerbrevet 6:10


Kommentarer
Postat av: siv

vilket fantastiskt inlägg...tack.

2009-04-22 @ 19:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0